dinsdag 12 juli 2016

Testing: Teatox - een wel heel bijzonder theegamma + VLOG


Bij Solobiomooi.nl, dé site waar je moet zijn voor eco cosmetica, natuurlijke schoonheidsproducten en andere bijzondere items die goed zijn voor zowel jouw lichaam als het milieu, heeft nu een nieuw uitzonderlijk product in hun gamma, namelijk de Teatox thee.


Teatox: de oorsprong
De twee bedenkers, Michael en Felix, wilden met hun thee een nieuwe weg inslaan. Ze zochten een thee met diverse krachtige effecten waarvan niet alleen de smaak en de geuren overweldigend moesten zijn, maar waarvan de natuurlijke ingrediënten ook werkelijk een helend effect zouden hebben; een thee die de harmonie tussen lichaam, ziel en geest zou versterken.

Aldus de bedenkers van het concept: 'Om deze filosofische zoektocht in onze moderne en hectische tijd uit te dragen, hebben we specifieke producten ontwikkeld die allemaal bijdragen aan de juiste harmonie tussen lichaam, ziel en geest. Door onze theeën dragen we bewust bij aan een gezondere levensstijl op basis van natuurlijke kracht. Maar we weten dat blijvende resultaten lastig te verkrijgen zijn door slechts één drankje – en daarom hebben we verschillende lijnen thee ontwikkeld om je te helpen de balans te vinden in jouw specifieke dagelijks leven.'

Teatox: de ontwikkeling
Teatox is ontwikkeld door meerdere experts waarvan elke thee met zorg samengesteld werd door precies de juiste ingrediënten te mixen die voor een bepaald doel nodig zijn. Daarvoor is nauw samengewerkt met wetenschappers, natuurgenezers, voedingsdeskundigen en theedeskundigen.

Mijn bevindingen
Een waar theefeestje voor de zintuigen, de geest en het lichaam. Zoals mijn man zo mooi verwoordde: 'Ik zou willen dat mijn huis continu zo rook als die thee.' Wanneer ik even in een dipje zat, dronk ik de Daily Balance of de Harmony Chai en meteen voelde ik me door de combinatie van de geur en de smaak in een beter humeur. De ingrediënten zoals gember, kruidnagel, kaneel, anijs en de vele andere, staan al eeuwen bekend om hun helende eigenschappen. Sommige voor de geest en andere dan meer lichamelijk gericht.
De beste theeën die ik tot dusver gedronken heb in mijn leven!
En hier kun je die aanschaffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten