vrijdag 18 mei 2018

Testing: The Ohm Collection – Deo Dorant crème



Ik heb al eerder producten van dit merk getest en ik ben er altijd enorm enthousiast over. Ook deze keer weer. Wat een uitvinding: deodorant in crème vorm! Een ware sensatie voor de huid, de reukzin en bovendien ook milieuvriendelijk.




Milieuvriendelijk in alle opzichten

Zeker niet onbelangrijk: de crèmes zijn dierproefvrij getest en ze zijn vegan! En er zit geen aluminium rotzooi in, wat in de meeste producten wel zit tegenwoordig.



Nog meer voordelen

Het komt in luchtdichte tubes die makkelijk opendraaien waardoor de laatste druppel net zo schoon is als de eerste. De producten gaan gegarandeerd tot wel 5 maanden in gebruik mee, want aan een erwtgrootte druppel heb je al meer dan genoeg. Ze kunnen ook tegen alle temperatuuromstandigheden. Geen onhygiënische rol-deo’s meer of spuitbussen die slecht zijn voor het milieu. Leve de deodorant in crème vorm van The Ohm Collection!



Goed voor het milieu – goed voor jou!

De deo’s zijn vrij van GMO en synthetische producten (zoals aluminium) waardoor zelfs de gevoeligste huid er prima mee overweg kan. Het is veilig en zacht voor je huid en het werkt fantastisch! Ik ruik de hele dag goed, of ik het nu warm heb of niet, zelfs na het sporten. 



Zoveel geuren om uit te kiezen!

Ik heb twee geuren getest: Orange Blossom en True Cardamom.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Cardamom, maar dat komt omdat ik sowieso altijd al gek ben geweest op de geur van dat kruid.

Verder zijn er geuren genoeg om iedereen tegemoet te komen, of je nu houdt van zoet of kruidig.

-        Blue Lavender

-        Royal Hemp

-        Sacred Frankincense

I LOVE THE OHM COLLECTION


Geen opmerkingen:

Een reactie posten