donderdag 25 februari 2016

Testing: Benecos natural mascara + VLOG


Ik houd van een natuurlijke look, schoonheid zonder hulpmiddeltjes of als de natuur een handje geholpen moet worden, dat het dan zo natuurlijk mogelijk oogt. Ik heb bleke wimpers omdat ik blond ben, dus ik vind dat mijn ogen wel wat kunnen gebruiken. Een veelzeggende blik met een pure look, kan dat? Ja, met Benecos mascara van Solobiomooi.


Zwart is passé
Vroeger gebruikte ik altijd zwarte mascara, omdat ik dacht dat dat het minst opviel. Van mijn veertiende tot een paar jaar geleden was het dus altijd zwart dat de klok sloeg. Tot ik eens gratis bruine mascara kreeg van een supermarktmerk. De tube heeft nog maanden in mijn lade gelegen voor ik besloot: laat ik het toch maar eens gebruiken. Ik dacht namelijk dat bruine mascara geen effect zou geven, maar daar heb ik me toch in vergist.

Benecos: natuurlijk mascara
Maar goed, die eerste bruine mascara ligt weer in mijn lade, want het is geen biologische en dergelijke producten heb ik al een tijd geleden afgezworen. Gelukkig heeft Solobiomooi een merk in hun productenlijn dat een bruine mascara heeft, namelijk Benecos. Er zitten enkel natuurlijke ingrediënten in zoals vitamine E en jojoba en het is uiteraard dierproefvrij. Tijd om te testen of deze net zo veel effect heeft als de supermarktversie.
met en zonder Benecos mascara


Jup!
Benecos Mascara Smooth Brown is een fantastische mascara, in alle opzichten, het krijgt van mij overal een tien op tien voor. Hij doet mijn wimpers mooi uitkomen zonder dat het opvalt dat ik mascara op heb en het borsteltje smeert net genoeg zodat het niet te dik maar ook niet te weinig mijn wimpers bedekt. Bovendien verdragen mijn ogen het, doe ik er geen allergische reactie op.


Makkelijk verwijderbaar
Bij de meeste mascara's wrijf je je ogen stuk om het spul er af te krijgen, lijkt me niet erg goed dus. Met de Benecos mascara heb ik dat niet; het is makkelijk verwijderbaar, zelfs met alleen water. Daardoor is de mascara minder waterproof, maar dat vind ik helemaal niet nodig. Liever een natuurlijk product waar ik mijn ogen niet stuk mee maak en wrijf.

Besluit
Een uitstekende zachte mascara voor een stralende natuurlijke blik! Bij Solobiomooi ben je aan het juiste adres om deze mascara aan te schaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten