donderdag 21 juli 2022

Review | Product testing: Burn after writing - Sharon Jones



De Nederlandse editie van de internationale bestseller Burn after writing!

Hoe eerlijk ben jij als niemand kijkt? Het lijkt wel alsof de wereld alleen maar draait om wat je deelt en wie je bent op Instagram, TikTok, Snapchat of YouTube. Burn after writing moedigt je aan om juist helemaal niets te delen. Met prikkelende vragen en gedachte-experimenten, daagt dit dagboek je uit om Truth or Dare met jezelf te spelen.

Verleg je grenzen, reflecteer op het verleden, heden en toekomst en creëer een geheim boek dat alleen over jou gaat, en alleen voor jou is. Ben je klaar? Gooi het in de prullenbak, verberg het op een geheime plek of verbrand het.

Een originele manier om een dagboek bij te houden. Maar vooral om eens diep in jezelf te kijken. Af en toe verbaasde ik mezelf, gaf ik een antwoord dat ik niet had verwacht. 

Je moet antwoorden op dingen zoals 'De overwinning waar ik naartoe werk', 'Mijn innerlijke bagage' (ouch, moeilijk) en 'Mensen die ik wil vergeven'. Er is een bucketlist die je kan invullen (altijd leuk!) en zelfs een deel waar je je partner in moet beschrijven, wat je aan hem/haar ergert, etc... (inderdaad het schriftje goed verstoppen dus ;-))

Er zitten heel veel originele dingen/vragen bij, zoals 'Een brief die ik nog zou willen versturen' en 'Een brief die ik nog zou willen ontvangen.

Iedere dag probeer ik een paar vragen te beantwoorden en ik leer niet alleen over mezelf bij, maar het is nog leuk ook!

Een uniek cadeautje om te krijgen of te geven!

160 pagina's

Spectrum 

11,99 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten