donderdag 30 juni 2016

VLOG: Wat is volgens mij het geheim van een goede relatie - Mel Hartman


Wat is volgens mij het geheim van een goede relatie? Het is een combinatie van meerdere dingen, uiteraard, maar er is één iets dat me altijd meteen te binnen schiet wanneer me gevraagd wordt hoe het komt dat mijn man en ik na 22 jaar nog steeds zo gelukkig zijn samen: blijf elkaar verrassen! En dan bedoel ik niet met cadeaus, met spullen, maar met jezelf. Kijk eens waar je hem/haar met daden en veranderingen bij jezelf (ja, ook met seks) kunt blijven verbazen in de goede zin (en je wordt er zelf vaak ook beter van!). En dat hoeft niet elke dag, dat zou niet vol te houden zijn, zelfs een paar keer per jaar kan al voldoende zijn. Voor de overige tips, check mijn vlog! 
Love, peace and happiness always!
Mel Hartman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten