maandag 8 januari 2024

Review: Tijden van storm - Nele Neuhaus



Het laatste deel van de populaire Sheridan Grant-trilogie

Het uitgestrekte Nebraska. Een hart vol verlangen. De kans van haar leven.

Sheridan Grant wilde alle bruggen achter zich verbranden om een nieuw leven te beginnen. Met Paul Sutton, de man die van haar houdt, ver van Willow Creek Farm en ver van de man die haar hart brak. Maar kort voor de bruiloft slaat de twijfel toe. Ze keert terug naar Nebraska en krijgt daar een onverwachte kans om de grootste droom van haar leven te verwezenlijken. Helaas wordt ze achtervolgd door een geheim uit haar verleden dat haar leven kan verwoesten...

Wat een geweldig slot van een superfantastische trilogie. Ik heb er geen woorden voor, behalve: wat zal ik Sheridan Grant missen! Ik hoopte dat er nog een vierde deel zou zijn, maar eerlijk gezegd: de auteur had gelijk, het is goed zo, het is goed afgesloten.

Het levensverhaal van Sheridan wordt verder gezet met een bijna bruiloft, nieuwe liefdes, familie-perikelen en een serieuze carrière mogelijkheid. Veel kan ik er niet over vertellen, want dan geef ik teveel spoilers weg, maar dat het weer ontzettend boeiend is, is een understatement.

Sheridan is zo geweldig! Met haar twijfels en onzekerheden, haar moed en empathie. Iemand die je graag tot je vriendinnen zou rekenen. Een heldin die je in je hart sluit. 

Naast een vlotte, prachtige schrijfstijl zit het verhaal boordevol wendingen, intense relaties, wijze levenslessen, hartverwarmende én hartverscheurende momenten. Je kan niet anders dan intens met Sheridan meeleven, en bovendien leer je heel wat over de muziekindustrie. 

Naast de hoofdstukken in de ik-persoon over Sheridan, zijn er ook hoofdstukken over Marcus, in de derde persoon. Hij is een legende in de muziekindustrie en zal een belangrijk persoon voor Sheridan worden.

Deze trilogie raad ik iedere lezer aan, of je nu houdt van thrillers of van meeslepende romans, iedereen zal zijn lezershart kunnen bevredigen. 

Topreeks!!!!

Nederlands 

Paperback 

9789021436524 

05 december 2023 

416 pagina's

Volt 23,50 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten