maandag 28 mei 2018

Testing: The Ohm Collection – Sun Safe zonnecrème



The Ohm Collection is een verbazingwekkend lijn van verzorgingsproducten en mijn all time favourite. De Ohm motto: kennis uitwisselen en mensen bewust maken van een hogere levenskwaliteit.

Respect voor de natuur

Al hun producten zijn gemaakt met natuurlijke ingrediënten en essentiële oliën van de hoogst mogelijke kwaliteit. Bovendien is ieder product handgemaakt met respect voor het plantenleven en het dierenrijk. Ze gaan zelfs zo ver, en dat vind ik fantastisch, dat er geen schadelijke stoffen in zitten die een impact hebben op het zeeleven, dus je kunt er gerust het water mee in. Zo goed als geen enkele andere zonnecrème heeft deze fantastische eigenschap.



De Sun Safe factor 15 en 30

Deze zonnebrand bestaat uit non-nano zinkoxide, dus geen nanodeeltjes in de zinkoxide. Nanodeeltjes zijn niet alleen slecht voor jou, maar vooral voor het milieu. Zinkoxide is een mineraal dat alle straling onder de 360 nanometer absorbeert, wat dus de ultieme bescherming biedt tegen UV-licht. Het is vele malen beter voor je huid omdat het, in tegenstelling tot synthetisch gemaakte chemische ingrediënten die in de meeste zonnecrèmes aanwezig zijn, niet door de huid opgenomen wordt en toch effectief beschermt.

Happy skin = happy me!

Ik ben nooit eerder zo tevreden geweest met een lijn van producten als die van The Ohm Collection. Zonnecrèmes zijn mijn ding, ik kan echt niet zonder, en smeer het zomer en winter.

Wel, na het testen van de Ohm zonnecrème kan ik het volgende zeggen: ik ben alleen maar erg tevreden en vind geen enkel minpunt. Wat een fantastisch product! Een hydraterende zonnecrème die duidelijk verzorgt, want mijn huid straalt en voelt soepel aan.



Super-ingrediënten en meer pro’s

Daar hebben volgende ingrediënten mee te maken: jojoba-olie, cacaoboter en raapzaadolie. Het beschermt fantastisch en het laat geen gele vlekken op mijn witte kledij achter.

Het pompje zorgt dat je goed kan doseren en is handig in gebruik. 
O, en ik wil het toch even vermelden, al heeft dat weinig van doen met de kwaliteit: de kleuren van de twee verpakkingen vind ik zo vrolijk en leuk gekozen: zacht oranje (SPF 15) en licht appelblauwzeegroen (SPF 30).

Had ik het al over de geur? Zo lekker dat het me uren na het opsmeren nog steeds een happy gevoel geeft! Je blijft het lang ruiken; een zoete warme geur die aan tropische vakanties en zwoele momenten doet denken. Njummie!


En wat dacht je dan van de leuke stoffen zakjes waarin iedere fles verpakt zit! Mooi, duurzaam, origineel en handig om het flesje mee te nemen in je tas.

Besluit

Ik hoef het niet meer te duidelijker te maken, denk ik, maar bij deze toch: ik ben verkocht! Mijn huid heeft de Sun Safe zonnebrand in haar hart gesloten. Behalve online, kun je de producten van The Ohm Collection ook in heel veel winkels vinden. De producten van The Ohm Collection zijn gewoon een totaalplaatje dat klopt tot in het kleinste detail. Me love love love!

Ps: een ander fantastisch product van The Ohm Collection is hun crème deodorant
Hier vind je de review


Geen opmerkingen:

Een reactie posten