zaterdag 24 oktober 2020

Review: Ontmoetingen – Agenda 2021 – Paulo Coelho




Dit is nou het derde jaar op rij dat ik met een agenda van Paulo Coelho zal werken.
Een heel leuke agenda dus, en dat niet alleen omdat het overzichtelijk en handig is.

Allereerst: prachtige vormgeving! Bij gebruik word ik er helemaal vrolijk van. De agenda staat boordevol vrolijke, sfeervolle illustraties en stukjes inzichtelijke teksten uit de boeken van Coelho.

De kaft heeft een flap waardoor je makkelijk de huidige week terugvindt.
Iedere dubbele pagina bevat vier dagen, dus een week is verdeeld over twee dubbele pagina’s, wat ik wel zo fijn vind, want het geeft veel ruimte om te schrijven en afspraken te noteren.

Voorin is er alvast een kalender van 2022 en ook een jaarplanning waarbij je per maand belangrijke notities kan neerpennen. Achteraan enkele blanco pagina’s die ik altijd gebruik om alvast de dingen die ik niet mag vergeten in 2022 te vermelden of overzichtjes van alledaagse, belangrijke zaken te noteren.
De agenda’s van Coelho zijn samengevat: praktisch, prachtig om naar te kijken en bevatten alles wat je nodig hebt in een agenda.
Vijf op vijf sterren.

ISBN: 9789029541958

Uitgeverij: Arbeiderspers

Prijs: 17,50 €



Geen opmerkingen:

Een reactie posten