woensdag 30 december 2015

Nieuwjaarsgeschenk voor jou!


Mel's Wonderland bestaat nog geen jaar, maar toch heb ik al een mooi aantal trouwe lezers die mijn blog volgen. Bedankt allemaal!!! Dat vind ik gewoonweg fantastisch en een uitstekend excuus om jullie eens goed te verwennen. Nieuwsgierig wat het cadeau is?


In de loop van januari zal ik op mijn smashwordspagina een heleboel nieuwe verhalen posten. Het zijn twee boeken die eerder bij een reguliere uitgeverij uitgebracht werden en waarvan in 2016 de auteursrechten weer bij mij terechtkomen.
Als schrijver vind ik het vele malen belangrijker om gelezen te worden dan om er geld mee te verdienen (ja, echt waar!), en daarom heb ik besloten om beide boeken gratis beschikbaar te stellen. In januari zal je ze dus gratis als ebook kunnen downloaden!

Welke boeken dat zijn, houd ik nog even geheim. Lezers die me al jaren kennen, zullen misschien kunnen raden welke ontbreken op mijn smashwordpagina.
Voor de anderen... blijft het nog even een verrassing.


Houd dus zeker mijn blog of mijn smashwordpagina in de gaten en tot dan: prettige eindejaarsfeesten en ik wens iedereen een fantastisch, gezond, feestvol, geestelijk verrijkend en evenwichtig 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten