zondag 7 januari 2018

Review: Britt & Esra - Safari te paard - Joke Reijnders


Britt & Esra - Safari te paard is alweer het vijfde deel in de populaire serie over de jonge Britt en Esra, gebaseerd op de presentatrices van het populaire YouTube-kanaal PaardenpraatTV.Voor Britt en Esra komt een droom uit: ze gaan een paar weken logeren bij een vriendin in Zuid-Afrika, die in een nationaal park te midden van de wilde dieren woont. Britt en Esra gaan te paard op safari en kunnen zelfs een babyolifantje van dichtbij zien. Maar dan breekt er plotseling paniek uit in de kudde olifanten én bij de mensen die naar de olifanten kijken. Wat is er aan de hand?



Review door Lina (9 jaar)
Een avontuurlijk verhaal waarbij de cover goed de inhoud weergeeft.
Het leuke aan dit verhaal is dat je ook veel over olifanten leert!
Er zaten enkele moeilijke woorden bij, maar dat stoorde niet in het begrijpen van het verhaal.
De personages vond ik lief, grappig en slim. Ze waren erg vrolijk om te volgen op hun safaritrip. Daardoor voelde ik me ook continu vrolijk tijdens het lezen.
Af en toe was het best spannend, vooral naar het einde toe.
En hoewel een beetje voorspelbaar, was het zeker boeiend en onverwachts genoeg.
Ik zou het boek aanraden bij mijn vriendinnen.

ISBN: 9789045212258
Pagina's: 128
Uitgeverij: Karakter Uitgevers
Prijs: 8,99 euro
Joke Reijnders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten