zondag 6 maart 2016

Testing: Lavera regenerating hand cream + VLOG



Vooral in de winter, door de kou en verwarming, heb ik last van een droge huid en uiteraard dan ook droge handen. Eerder testte ik al producten van Lavera, en was ik erg tevreden over, vandaar dat ik benieuwd was naar hun handcrème.


Applaus!
De Lavera producten bevatten niet alleen natuurlijke ingrediënten, waardoor het voor mensen met een probleemhuid of gevoelige huid veilig is om te gebruiken, het is ook altijd dierproefvrij. Verder gebruikt Lavera geen conserveringsmiddelen of geurstoffen. De handcrème bestaat uit veenbessenolie en arganolie (in een vorige testblog had ik het al uitgebreid over de helende en verzorgende krachten van arganolie!). Het lijstje met superingrediënten wordt nog aangevuld met shea boter, olijfolie en hyaluronzuur (een lichaamseigen stof; één van de bouwstenen van ons lichaam die onder andere voorkomt in de huid, de celregeneratie bevordert en dus de veroudering vertraagt).
Weinig nodig voor veel effect!

En de Oscar gaat naar...
Is het effect verzachtend? Ja! Voelt mijn huid minder schraal en droog aan daarna? Ja!!! Mijn handen zijn gevoed, voelen zachter en soepeler aan, met andere woorden: alles wat mijn handen nodig hebben, wordt door de Lavera regenerating cream gegeven. De veenbessen zorgen voor een lekker, mildzoet geurtje en de 50 ml tubes zijn bovendien een handig formaat om in de handtas mee te nemen. 100% natuurlijk, dierproefvrij, effectief en heerlijk geurend. We hebben een winnaar! Deze geweldige handcrème kun je hier bij Solobiomooi.nl verkrijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten