woensdag 23 maart 2016

Testing: Embrace organic bath oil van Erbaviva + VLOG


Ik vind het zo heerlijk om een ontspannen bad te nemen. Kaarsjes, een ontspannen muziekje en een lekker geurtje. Het is een ritueel dat ik voor mezelf geperfectioneerd heb en de badolie moet dan ook van uitstekende kwaliteit zijn. De Embrace organic bath oil voldeed aan al mijn hoge eisen.


Voorwaarde 1: biologische ingrediënten
Check! De ingrediënten zijn alle organisch (of met andere woorden biologisch) en bestaan uit etherische oliën van pompelmoes, sinaasappel, ceder en jasmijn. Verder bevat het ook amandelolie, saffloerolie (saffloer is een distelachtige plant), jojoba-olie, rozemarijnextract en vitamine E. De olie is eveneens uitstekend geschikt voor de tere babyhuid want ze is vrij van parabenen (stoffen met conserverende eigenschappen), pesticiden en andere kunstmatige troep die de huid meer kwaad dan goed doet. Alles even natuurlijk en puur. Hé, en niet te vergeten: uiteraard dierproefvrij!

Voorwaarde 2: me in bad houden
Wederom: check! Ik ben een lang baddertype, maar met de Embrace organic bath oil van Erbaviva krijg je me helemaal niet meer het bad uit. Die geur alleen al! Zowel zoet ontspannend als fris oppeppend. Een gelukzalige geur die de hele badkamer vult en waar je je in wilt blijven wentelen.
Ik zei het eerder al in de blog over hoe je goede voornemens vol kunt houden door stress te vermijden: een bad nemen is bij mij een perfect stressverlagende 'activiteit' en de olie van Erbaviva draagt daar alleen maar aan bij. Het is een milde olie die je gerust op je lichaam kunt laten zitten en je huid versoepelt en verzacht. Uiteraard ook geschikt om te gebruiken bij lichaamsmassages. 

Erbaviva: mooie naam voor een mooi product
De naam zegt al veel: erba betekent kruiden en viva betekent leven. Levende kruiden dus. Twee dames uit Amerika hebben de Erbaviva lijn in 1996 op de markt gebracht. Ze wilden voor baby's luxe producten die eveneens natuurlijk waren. Daarna kwamen de mama's aan de beurt met een zwangerschapslijn en niet veel later breidden ze uit naar de hele familie. Solobiomooi brengt dit allemaal tot bij ons, de hele lijn: body lotion, body wash, body spray en bad oil, en dat in vier heerlijke geurmelanges: Relax, Awaken, Embrace en Breathe (ontspan, ontwaak, omarm en ademen).

Hier bij Solobiomooi.nl te vinden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten