dinsdag 22 augustus 2017

Dé musthave agenda voor volgend jaar: 'Paulo Coelho Vrijheid Agenda 2018'



Een beetje vroeg misschien, maar he, hebben de meesten onder ons, zoals het tegenwoordig in deze geplande wereld gebruikelijk geworden is, niet al afspraken staan voor volgend jaar? Dus bij deze geef ik hiermee een erg leuke agenda 2018 tip.


De agenda 'Vrijheid 2018' van Paulo Coelho blies me van mijn sokken door het prachtige en kleurrijke design. In het tijdperk van smartphones ben ik nog steeds voorstander van de ouderwetse agenda, alleen al omdat het zoveel mooier is en je ze veilig kunt bewaren om later als een soort dagboek nog eens na te lezen. En verlies je je smartphone, dan tenminste niet je agendapunten en afspraken. Intussen kan ik een kist vullen met agenda's van de afgelopen jaren.  

Deze en de Coelho agenda van vorig jaar met als thema 'vriendschap' zijn nu al mijn favoriete van allemaal. Je verdrinkt haast in de intense kleurenpracht, waardoor iedere pagina of week een feest is. 
Mooie citaten van Coelho (waardoor ik me schaam nooit iets van hem gelezen te hebben) en sfeervolle illustraties, naast een praktische en overzichtelijke opzet, maken dit tot de musthave agenda voor 2018!

ISBN: 9789029513852 
Uitgeverij: De Arbeiderspers
Hardcover

Prijs: 16,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten