zaterdag 16 juli 2016

VLOG: Tips voor Nederlanders in België - over poepen en andere misverstanden, over koekjes en mosselen en hoe Belgen doen schrikken


Ja, oké, mijn man heeft me hierbij geholpen, in die zin dat hij als Nederlander wonende in België heel goed weet waar hij voor moet opletten. Maar we hebben ook al in Nederland gewoond, en daar heb ik zelfs een column gehad over de verschillen tussen Nederlanders en Belgen, dus ik weet er ook wel wat van (daargelaten dat ik al 22 jaar met een Nederlander samen ben). Dus hierbij een paar waarschuwingen en tips voor Nederlanders die het lef hebben in het kleine gekke België te komen wonen. Mijn man heeft er geen spijt van gehad, maar hij is dan ook net zo gek, dus dat zegt niet veel.
Groetjes van een geslaagde NL-B mix koppel,
Mel & Oded Hartman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten