zaterdag 26 maart 2022

Showcase: My Bullet Journal





Ik heb schriftjes voor van alles and some (more). Om mijn dromen in te noteren, voor mijn job als foreign rights agent, om mijn losse ideeën in te schrijven en als auteur, om mijn boeken in bij te houden. Dus, zodra ik een leuk schriftje zie, kan ik niet anders dan het te kopen. Het wordt een heuse verslaving, maar wel een leuke en gezonde. 

Ik ben al langer fan van de Bullet Journals van MUS en dat kan ook niet anders, want ze hebben prachtige ontwerpen. Neem nou de natuurreeks. Zijn ze niet prachtig?! Ook het design binnenin is mooi afgewerkt. En je krijgt niet één lintje om aan te geven waar je zat, maar twee! Best wel handig. Waar ik ook wel van hou, is dat er geen lijnen op de pagina's zijn, maar stipjes. Ik schrijf toch nooit op de lijnen en die stipjes storen minder. Bovendien zijn de journals behoorlijk dik, dus je doet er erg lang mee, wel net zo fijn.

Neem gerust eens een kijkje op de site van MUS (BBNC uitgevers), want er zitten vast één of meerdere ontwerpen in die je hart zullen stelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten