woensdag 30 augustus 2017

Cadeautip: Elke dag een vraag - Agenda 2018


De Elke dag een vraag agenda 2018 bevat 365 persoonlijke vragen over alle aspecten van je leven. Naast de gebruikelijke ruimte om je afspraken op te schrijven, heb je elke dag ruimte om een vraag te beantwoorden. Als je dit elk jaar doet, heb je na verloop van tijd een ontzettend leuk naslagwerk en kun je zien wat je allemaal dacht, deed, vond en voor plannen had en hoe je in de loop van de jaren bent veranderd (of niet!).


Dit is weer zo'n BBNC uitgevers juweeltje. In dit digitaal tijdperk ben ik nog altijd lekker ouderwets, toch op het gebied van notities bijhouden. Ik houd er niet van om ze digitaal vast te leggen, omdat het in mijn opinie veel kwetsbaarder is en makkelijker verloren gaat. Mijn hersenspinsels en afspraken houd ik dus nog altijd bij op papier. Het is leuker, mooier, makkelijker en veiliger. Het enige nadeel is dat het meer ruimte inneemt, maar daar kan ik mee leven.

Met de superhandige agenda 'Elke Dag Een Vraag' heb ik een leuke combi van persoonlijk en zakelijk gevonden.
Hij is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en origineel. Misschien een beetje aan de grote kant en dus niet zo handig om mee te nemen, maar daardoor heb je per dag wel meer ruimte voor notities. Een thuisagenda dus.

Wat maakt het origineel? De vraag de je iedere dag kunt beantwoorden en daar zitten best aparte bij. Neem nou 'Wat ben je aan het verkennen?' of  'Waar betrapte je jezelf op vandaag?'. Andere vragen zijn dan weer doordenkertjes, zoals: 'Dingen goed doen of de goede dingen doen?'.
De vormgeving, zowel de buiten- als binnenkant, vind ik sfeervol en geslaagd; romantisch en lieflijk, en een handig lintje zorgt ervoor dat je meteen de betreffende dag te pakken hebt.
Misschien een beetje voorbarig, maar nouja: cadeautip voor de feestdagen!

ISBN: 9789045321486
Uitgeverij: BBNC uitgevers
Hardcover
Prijs: 14,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten